Slow Marketing

Online Marketing – na és az minek?

2017. február 08. 14:39 - Sebestény Csilla

„Aki felhagy a reklámozással, hogy ezzel pénzt spóroljon meg, ugyanígy megállíthatja az óráját, hogy időt takarítson meg.“

Henry Ford

marketing-board-strategy.jpg

A fenti idézettel kapcsolatban meg kell jegyezni, hogy a markeing és a reklám fogalma nem azonos egymással, bár gyakran összekeverik őket. A reklám a marketing egyik eszköze. Ám azért ezt a mondatot választottam mai blogbejegyzésemhez, mivel szerintem párhuzamba lehet vonni az online marketing témájával – ahogy már előző bejegyzésemben is utaltam rá, a technológia a mi szolgálatunkban áll.

Ahogy múlik az idő, a technológia folyamatosan változik. Amennyiben nem használjuk ki az online platformok lehetőségeit, az olyan, mintha megállítanánk az időt: viszont ezzel nem időt spórólunk meg, hanem veszítünk, vállalkozásunk könnyen elavulttá válik.

Az online marketing az internet adta lehetőségeket használja ki. Minden szoftver béta verzióban van, folyamatosan fejlesztik őket, napról napra újabb és újabb csatornák jelennek meg. Az emberiség ki van szolgáltatva az időnek – az említett változásokkal lépést kell tartani, hogy mindig a legrelevánsabb módon szólhassunk közönségünkhöz. Ahhoz, hogy ez ne csapjon át ámokfutásba, tudatosságot, vagyis stratégiát kell alkalmazni.

Ahogy arról már egy korábbi bejegyzésemben is beszámoltam, az online tér újból teret ad a kisebb üzleteknek, ám a nagyobb vállalatok is könnyen előnyre tehetnek szert általa. Az interaktivitásnak köszönhetően az eladók és a fogyasztók között egy emberközpontúbb kommunikáció alakul ki, ilyen módon sokkal nagyobb bizalmat kialalítva a vásárlókban, akik úgy érzik, egyéni preferenciáik teljes mértékben ki vannak elégítve.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://slowmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1212237772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása