„A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.“
(Mark Zuckerberg)
Egy gyorsan változó világban pedig az is hatalmas kockázat, ha nem kockáztatod az idődet azzal, hogy tartsd a lépést az említett változásokkal. A technológia folyamatosan megújul, újabb és újabb innovációk jelennek meg – marketing területén pedig egyre több csatorna üti fel a fejét (mások pedig eltűnnek).
Lehet, hogy bevált egy csatorna, ezért ragaszkodsz hozzá, viszont az már haldoklik – közben pedig változtatni nem akarsz, újabb dolgot megtanulni nem akarsz, így nem csatlakozol az újabb csatornákhoz. Talán ez a legrosszabb, amit tehetsz.
Jogos, hogy nem akarsz egész nap a számítógép előtt ülni, hogy tarthasd a lépést. Tényleg kényelmetlen lenne, ha a csúsidőkben kéne a Facebook előtt ülni, hogy pont akkor nyomhasd meg a „Küldés“ gombot, amikor a legoptimálisabb. Inkább szedd össze előre az anyagaidat, vezess kontent-kalendáriumot, és egy stratégia mentén időzítsd be a bejegyzéseket. Az sem gond, ha közben befut egy hír, amit mindenképp szeretnél megosztani minél hamarabb: a posztokat újtaidőzítheted.
A múlt héten ráadásul Mailchimp is elérhetővé tette minden felhasználó számára az automatizáció funkciót, így hírleveleidet is előre beidőzítheted. Küldd el a megfelelő üzenetet a megfelelő embereknek a megfelelő időben!
Ha pedig gondod akadna a stratégiával és a tartalomgyártással, ajánlom a Bright Side Marketing csapatát.