Slow Marketing

Oszd meg és uralkodj – vagy mégsem?

2017. május 29. 19:53 - Sebestény Csilla

„Nem az információ korában, a szórakoztatás korában élünk.“

(Tony Robbins)

Tudom, az „oszd meg és uralkodj“ elvét egészen más kontextusban szokás használni, de ha belegondolunk, a facebookos megosztásokkal kapcsolatban is nagy igazságot jelent: a legjobb, ha olyan kontentet gyártunk, amelyet a közönségünk önszántából megoszt, így több és több emberhez juthat el – és az organikus elérés az elérések királya.

Mindnyájan ismerjük azokat a vírusvideókat, amelyek villámgyorsan terjednek a közösségi oldalakon ­– általában olyan tartalommal bírnak, amelyet szívesen megosztanak az emberek: viccesek, megindítóak, morális problémákat feszetegetnek stb.

Viszont van, amit jó tudni: a Facebook szabályzata tiltja, hogy megosztásra buzdítsuk a felhasználókat a nyereményjátékok során. Tilos a magánszemélyek privát hírfolyamát ­promóciós célokra használni. Amennyiben ezt megszegjük, előzetes figyelmeztetés nélkül kizárhatnak az oldalról és törölhetik az oldalunkat.

Szóval most már tudjuk, hogy amikor „oszd meg és nyerj“ jellegű nyereményjátékokat látunk, azok bizony szabálytalanok. Nem arra akarom buzdítani az olvasókat, hogy most elkezdjék jelentgetni az ilyen játékokat, hanem ha esetleg ők is valamilyen promócióban gondolkodnak, ne álljon fenn a tiltás és törlés veszélye. És ha már itt tartunk: érdemes a játékszabályzatra is ügyet vetnünk.

Forrás: Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://slowmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6012549233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása