Slow Marketing

Önállóan vagy segítséggel?

2017. február 20. 10:57 - Sebestény Csilla

„Mindenki ért a divathoz, hiszen már mindenkin volt ruha.“

people-office-group-team.jpg

A fenti mondatot Náray Tamás divattervezőtől hallottam. Nem szeretek általánosításokkal élni, viszont a legtöbbször kétféle emberrel szoktam találkozni a munkám során: az egyikük úgy gondolja, hogy mivel ő is jelen van a közösségi médiában, így az online marketinghez is ért, a másikuk pedig teljesen elzárkózik a témától. 

Ha már előző cikkemben a generációkról esett szó, nézzük, mit jelent az említett dolog ebben az értelemben. A Bright Side Marketing elérései alapján arra következtettünk, hogy az X-generáció tagjai szívesebben kérnek segítséget az adott témában. Ezek a személyek általában saját vállalkozással rendelkeznek, ám nem „a Facebookon nőttek fel“.

Véleményem szerint az „arany középút“ a megfelelő megoldás: ha nem is szervezzük ki teljes mértékben marketing-tevékenységünket, a stratégia felépítése kapcsán mindenképpen kérjük ki szakember véleményét. Ráadásul ahogy azt a „marketingguru“, Seth Godin is megfogalmazta, az online marketing nem csak a hagyományos marketing eszközeinek alkalmazását jelenti online felületeken, hanem minőségileg is újabb marketingeszközöket létrehozott – így lett a 4P-ből 8P (erről bővebben a későbbiekben).

Mivel a kommunikációnk és megjelenésünk hozzájárul a rólunk alkotott képhez, benyomáshoz, fontos a minőség. Törekedjünk mindig a színvonalas tartalomgyártásra: minőségi fotók, videók és szöveges tartalmak. Hiába jó a termékünk, egy helyesírási hibákkal teli bejegyzés könnyen hiteltelenné tud minket tenni közönségünk szemében.

Az első analógiához visszatérve, ahogy öltözködésünkkel kapcsolatban is fontos, hogy ismerjük saját stílusunkat, hogy ezáltal önazonosak lehessünk, úgy a marketing terén is elengedhetetlen, hogy átlássuk a dolgokat. Azt tanácsolom, folyamatosan képezzük magunkat is, hiszen vállalkozásunkat mi magunk képviseljük.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://slowmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8112275107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása